Jak to probíhá?

  1. Ozvete se nám a sdělíte kdy se slaví, kde se slaví a kolik lidí má přijít. Zbytek začneme ladit společně.

  2. Společně vybereme menu, domluvíme detaily a projdeme si všechna přání, aby pizza zapadla do atmosféry vaší akce. Rádi vám poradíme, co funguje nejlépe na svatbě, zahradní párty nebo firemce.

  3. Termín si zarezervujete zaplacením zálohy 30 %. Díky tomu víte, že jsme váš den stoprocentně blokli. Doplatek řešíme až 7 dní před akcí.

  4. Týden před akcí si zavoláme nebo napíšeme, doladíme časy, detaily servisu i případné změny. Ať je vše připravené přesně podle vás.

  5. V den akce přijedeme s dostatečným předstihem, roztopíme pec, připravíme suroviny a v dohodnutý čas začneme servírovat. Jediné, co od vás potřebujeme je rovná plocha 3 x 3 metry a přístup k elektřině a pitné vodě.


Doba servírování

  • Délka servisu závisí na zvoleném balíčku a obvykle se pohybuje mezi 2 až 3,5 hodinami.

  • Pokud budete chtít servírování prodloužit, dejte nám vědět – připravíme vám individuální nabídku podle typu akce.

  • Pizzu standardně podáváme celou na podnosech a můžete využít také papírové talířky.

  • Pokud zbydou zakoupené pizzy, rádi vám je zabalíme, abyste si je mohli odnést s sebou.

  • Na místo dorazíme přibližně 60 minut před začátkem akce, abychom měli dostatek času na přípravu našeho pizza corner prostoru.

Způsob servisu

  • Hosté si mohou objednávat přímo u našeho stánku

  • Pizzy můžeme průběžně pokládat na výdejní stůl k volnému odběru.

  • Pokud požadujete aktivní obsluhu hostů, je tato služba dostupná za příplatek. Rádi vám sdělíme detaily na vyžádání.

Objednávka a platba

  • Abychom mohli vše včas nachystat, je nutné objednávku zaslat minimálně 14 dní před termínem akce.

  • Pro závazné potvrzení rezervace požadujeme zálohu ve výši 30 % z celkové ceny cateringu.

  • Záloha je splatná do 7 dnů od potvrzení objednávky.

  • Zbývající část — 70 % ceny je splatná nejpozději 7 dní před konáním akce.

  • Úpravy v objednávce (navýšení i snížení počtu pizz či služeb) lze provést nejpozději 14 dnů před termínem.

Storno podmínky

  • Záloha je vratná, pokud dojde ke zrušení akce alespoň 30 kalendářních dnů předem.

  • Při zrušení objednávky méně než 30 kalendářních dnů před akcí činí storno poplatek 100 % uhrazené zálohy.

  • Při zrušení 7 kalendářních dnů nebo méně před termínem je účtován storno poplatek 100 % celé ceny cateringu.

Cena dopravy

  • Za dopravu mimo Moravskoslezský kraj účtujeme 10 Kč / km.

  • Cestovní náklady se počítají z Třince, kde sídlíme.

  • Minimální výše cestovného je 300 Kč.


Požadavky na zázemí

Aby mohl být servis proveden bezpečně a kvalitně, je potřeba splnit následující podmínky:

  • Servis musí probíhat ve venkovním prostoru (pracujeme s otevřeným ohněm a plynem). Zima není problém, máme stan a sálá na nás 400°C z pecí.

  • Potřebujeme rovnou plochu o velikosti alespoň 3 × 3 metry pro umístění pece a přípravného prostoru.

  • Připojení k elektřině nebo vodě je vítané, ale není podmínkou. Před akci potřebujeme vědět, jestli je můžeme využít.