Jak to probíhá?
Ozvete se nám a sdělíte kdy se slaví, kde se slaví a kolik lidí má přijít. Zbytek začneme ladit společně.
Společně vybereme menu, domluvíme detaily a projdeme si všechna přání, aby pizza zapadla do atmosféry vaší akce. Rádi vám poradíme, co funguje nejlépe na svatbě, zahradní párty nebo firemce.
Termín si zarezervujete zaplacením zálohy 30 %. Díky tomu víte, že jsme váš den stoprocentně blokli. Doplatek řešíme až 7 dní před akcí.
Týden před akcí si zavoláme nebo napíšeme, doladíme časy, detaily servisu i případné změny. Ať je vše připravené přesně podle vás.
V den akce přijedeme s dostatečným předstihem, roztopíme pec, připravíme suroviny a v dohodnutý čas začneme servírovat. Jediné, co od vás potřebujeme je rovná plocha 3 x 3 metry a přístup k elektřině a pitné vodě.
Doba servírování
- Délka servisu závisí na zvoleném balíčku a obvykle se pohybuje mezi 2 až 3,5 hodinami.
- Pokud budete chtít servírování prodloužit, dejte nám vědět – připravíme vám individuální nabídku podle typu akce.
- Pizzu standardně podáváme celou na podnosech a můžete využít také papírové talířky.
- Pokud zbydou zakoupené pizzy, rádi vám je zabalíme, abyste si je mohli odnést s sebou.
- Na místo dorazíme přibližně 60 minut před začátkem akce, abychom měli dostatek času na přípravu našeho pizza corner prostoru.
Způsob servisu
- Hosté si mohou objednávat přímo u našeho stánku
- Pizzy můžeme průběžně pokládat na výdejní stůl k volnému odběru.
- Pokud požadujete aktivní obsluhu hostů, je tato služba dostupná za příplatek. Rádi vám sdělíme detaily na vyžádání.
Objednávka a platba
- Abychom mohli vše včas nachystat, je nutné objednávku zaslat minimálně 14 dní před termínem akce.
- Pro závazné potvrzení rezervace požadujeme zálohu ve výši 30 % z celkové ceny cateringu.
- Záloha je splatná do 7 dnů od potvrzení objednávky.
- Zbývající část — 70 % ceny je splatná nejpozději 7 dní před konáním akce.
- Úpravy v objednávce (navýšení i snížení počtu pizz či služeb) lze provést nejpozději 14 dnů před termínem.
Storno podmínky
- Záloha je vratná, pokud dojde ke zrušení akce alespoň 30 kalendářních dnů předem.
- Při zrušení objednávky méně než 30 kalendářních dnů před akcí činí storno poplatek 100 % uhrazené zálohy.
- Při zrušení 7 kalendářních dnů nebo méně před termínem je účtován storno poplatek 100 % celé ceny cateringu.
Cena dopravy
- Za dopravu mimo Moravskoslezský kraj účtujeme 10 Kč / km.
- Cestovní náklady se počítají z Třince, kde sídlíme.
- Minimální výše cestovného je 300 Kč.
Požadavky na zázemí
Aby mohl být servis proveden bezpečně a kvalitně, je potřeba splnit následující podmínky:
- Servis musí probíhat ve venkovním prostoru (pracujeme s otevřeným ohněm a plynem). Zima není problém, máme stan a sálá na nás 400°C z pecí.
- Potřebujeme rovnou plochu o velikosti alespoň 3 × 3 metry pro umístění pece a přípravného prostoru.
- Připojení k elektřině nebo vodě je vítané, ale není podmínkou. Před akci potřebujeme vědět, jestli je můžeme využít.
